Be the first to read the new post

Search This Blog

Loading...

Thursday, October 17, 2013

MAC Mini haul

It'ssss time for a haul (or a mini haul, lol).

Last week I went to Agora Mall and ended up buying two things from mac cosmetics, one GORGEOUS lipstick from the collection riri's loves mac and a new concealer (because the last time I got one from them, was wayyy too dark).

I must say that I was totally in shock, the day that the collection arrived almost everything was SOLD OUT.

--

Esssss tiempo de un haul (o un mini haul).

La semana pasada fuí a Agora Mall y terminé comprando dos cositas de mac cosmetics, un HERMOSO pintalabios de la colección riri's loves mac y un nuevo corrector de ojeras (porque la última vez que compré uno de ellos, era demasiadooo oscuro).

Debo decir que me quedé totalmente en shock, ese día llegó la colección temprano y ya a las 5 pm cuando legué TODOS los labiales estaban VENDIDOS :O y la mayoría de los productos también.


I am in love with this lipstick, the color is perfect. It's a rich red which I think is a nice color for girls with warm undertones and the packaging is so prettyyyy. My only "con" on this is that the formulation is REALLY matte, more than any other mac lipstick I tried, but that's something you can easily solve with a lip butter.

--

Estoy enamorada de este pintalabios, el color es perfecto. Es un tono de rojo fuerte y creo que es un color adecuado para chicas con un tono de piel cálido y además el empaque es demasiado bello. El único "problema" que tengo es que la formula es DEMASIADO matte, mas que cualquier otro pintalabios de mac que haya probado, pero eso no eso es algo que puedes solucionar fácilmente con una barrita de labios.



Price in US $16.50
Price in Dominican Republic $852 pesos (around $20.02 dollars)

Compararation with others red lipsticks I own.


Btw, I have a new look ^.^''

Por cierto tengo un nuevo look :)


This is the studio finish concealer, I got it in the tone NW25. Here looks perfectly yellow, but it's not, have more like a peachy undertone.

Price in US $18.00
Price in Dominican Republic $852 pesos (around $20.02 dollars)

--

Este es el studio finish concealer, lo conseguí en el tono NW25. Aquí se ve perfectamente amarillo, pero no lo es, tiene un tono más amelocotonado.

This concealer gives me an ok coverage. At first time I did not liked it a lot, because I used it with my mineral makeup and I have to say that DID NOT WORKED at all with it!!! Ugh after a few minutes my concealer was creasing in my fine lines. But then I tried it with a liquid foundation and worked out much better.

Honestly this is not the best concealer I tried, or I don't know, maybe it's not the best concealer for my skin.

--

Este corrector me da una cobertura normal. A la primera no me gustó mucho, porque lo usé con mi maquillaje mineral y tengo que decir que NO FUNCIONO para nada con el!!! Ugh después de unos minutos el corrector se agrietó en la piel. Pero después lo probé con una base liquida y funcionó mucho mejor.

Honestamente este no es el mejor corrector que he probado, o no se, talvéz no es el mejor corrector para mi piel



What about you? Did you got anything from the Rihanna's collection?

 Y tú? Conseguiste algo de la colección de Rihanna? 

1 comment:

Patty Santos said...

Me encanta Riri Woo y te queda super lindo! Ese corrector es muy bueno pero hay que saberle los truquitos. La consistencia es un poco densa por eso prefiero ponérmelo con una brochita para difuminar e ir trabajándolo en capas finas aunque aun así se agrieta un poco.

Theme created by PIXEL HAZE DESIGNS